Frequently Asked Questions

Wat bedoelt Neptune Fishing met de “niet goed, geld terug” garantie?

Wij begrijpen dat u als klant bij het kopen van een Mystery Box bepaalde risico’s neemt. Door met hoogwaardige kwaliteitsproducten te werken en mooi kunstaas te selecteren dat ook nog eens goed vangt, proberen wij iedereen op een pretigge manier te verrassen. Mocht u toch niet tevreden zijn dan kunt u het pakket binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden voor retour door gebruik te maken van ons retourformulier. Dit kan zonder opgaaf van reden, alhoewel wij natuurlijk heel graag horen waarom u niet tevreden bent. Zo kunnen wij onze Mystery Box ervaring verbeteren.

U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product kostenloos terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd te worden. Omdat de Neptune Fishing doos met logo een onderdeel is van onze cadeau ervaring en tot de inhoud van het pakket behoort, moet deze altijd geretourneerd worden.

Na ontvangst van de retourzending zullen wij het bedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen veertien (14) dagen op uw rekening terugstorten.

Wanneer ontvang ik mijn Neptune Fishing Box?

Na het plaatsen van de bestelling gaan wij direct aan de gang. In de praktijk betekent dit dat wij meestal binnen 24 uur verzenden maar dit is uiteraard afhankelijk van het tijdstip waarop u de bestelling plaatst. U krijgt een email bevestiging met track and trace zodra wij het pakket verzonden hebben. Is dit een cadeau en bent u laat met bestellen? Stuur ons een email op info@neptunefishing.nl en wij zullen uw bestelling voorrang geven en zo snel mogelijk verzenden.

Moet ik verzendkosten betalen?

Bij Neptune Fishing betaal je vanaf een orderbedrag van € 60,- geen verzendkosten. De Neptune Fishing Mysterybox wordt dus gratis bij jou thuis afgeleverd.

Ik heb een klacht, wat nu?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

info@neptunefishing.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen proberen de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.  

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Hoe kan ik producten nabestellen?

Fijn om te weten dat u tevreden bent en dat u wilt nabestellen. Of misschien hangt uw favoriete kunstaas nu in een boom of zit het vast onder water? Geen zorg, wij hebben de meeste producten op voorraad.

Nabestellen kan heel eenvoudig middels een email naar info@neptunefishing.nl of via de chat op onze social media kanalen. Wij hanteren wel een minimaal bedrag van €20 voor nabestellingen en berekenen verzendkosten.